reklama

Pár slov o kolegoch z DVUI

Bloger som čerstvý a mám domácu úlohu prezrieť si blogy mojich kolegov - spolužiakov z DVUI - ďalšie vzdelávanie učiteľov informatiky. Je ich tam mnoho a mnoho som aj prešla, prečítala...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Trom kolegom, resp. kolegyniam som napísala aj komentár k ich blogom. Kolegov z Bratislavy som preskočila pretože som sa rozhodla spoznať skôr kolegov zo škôl podobných tej mojej, t.j. menšie školy v obciach. Inak som navštívila všetky kraje. Z Banskobystrického kraja ma zaujal blog kolegyne Danky z Čierneho Balogu "Ako som sa na študovanie dala:)", v ktorom som našla mnoho spoločného s mojim štúdiom - informatika napreduje míľovými krokmi a učiteľ informatiky by sa mal snažiť kráčať s dobou - aj keď nás to stojí veľa práce. Z Košického kraja ma zaujala kolegyňa Janka z Michaľan a jej blog "Po mojich stopách na internete...". Tu ma zaujal životný postoj autorky - natoľko odlišný môjmu. Verím, že z jej životnej energie si vezmem dobrý príklad aj pre moju povahu a vymením zopár sĺz za niekoľko úsmevov. Tretí blog som si vybrala od kolegyne Andrejky z nášho krúžku z Nitrianskeho kraja z Močenka. Tento niesol názov "Na návšteve u kolegov" a na ňom ma zaujala krása písaného textu. Kolegynka je fyzikárka a informatička, ale píše sťaby bola z iného súdka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potulkami blogov letí čas, ale človek si nájde aj niečo pre seba a tak tento čas rád obetuje, nehovoriac o tom, že som sa opäť niečo naučila a spravila ďalší malý krôčik vpred.

Bronislava Štipáková

Bronislava Štipáková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som večnou študentkou a pri mojom súčasnom štúdiu sa potrebujem naučiť aj prácu s blogmi. Je to prínos? Čo mi to dá? Dúfam, že časom si budem vedieť na tieto otázky odpovedať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu